Tuesday, July 31, 2007

Semestern är över....

... och imorgon kl 0900 ska jag infinna mig på Jakobsbergsgatan 22 på mitt nya kontor.
Lite nervös är jag allt, men inte så farligt ändå. För att citera min boyfriend " det är ju inte så att de kommer att vara elaka mot dig, tvärtom kommer de säkert göra allt för att du ska känna dig välkommen". Kloka ord från en klok pojke.


Min lilla semester har varit strålande bra, även om man hade kunnat önska sig lite finare väder, men några bra dagar fick jag ändå.

Förra helgen hade jag besök av min kusin Lina. Vi shoppade och hade det nice. Det är ju väldigt trevligt att få besök en helg ibland måste jag säga, sällskapssjuk som jag är.

Förra söndagen var vi hemma hos min bror på Ekerö och jag fick mysa med min prins Anton. Han har blivit så sjukt stor och är ett riktigt litet charmtroll.

I måndags tog jag emot en slagen hjälte, Gotland var tydligen väldigt slitsamt. Jag och Philip drog till landet några dagar och softade, åkte båt, grillade och hade det bra. Vi fick t o m sol några dagar.

Igår fyllde min lilla prins 2 år (brorson Anton) och han firades ståndsmässigt på Junibacken. Fasters present slog alla andra med hästlängder. En docka med snopp som kan kissa... Succé!!!!
Min bror var mindre nöjd. "Ska vi uppmuntra honom till att bli fjolla". Hahahahahahaha...

Det enda som saknas nu är en rejäl fylla, på lördag ska det bli verklighet. Det blir ingen bondfylla. Kvällen börjar med middag och dricka på Josefina och avslutas med bord på V. Och det blir inget annat är champagne i mitt glas.... Det kan bli spännande.

/Kattis

1 comment:

Anonymous said...

[img]http://clououtlet.com/img/clououtlet.com.jpg[/img]

[b]Christian Louboutin[/b] is a French footwear schemer whose footwear has incorporated beaming, red-lacquered soles that have become his signature.

Louboutin helped convey stilettos reject into look in the 1990s and 2000s, designing dozens of styles with worm heights of 120mm (4.72 inches) and higher. The originator's so-called purpose has been to "contrive a better half look risqu‚, elegant, to make her legs look as extensive as [he] can." While he does bid some lower-heeled styles, Louboutin is in general associated with his dressier evening-wear designs incorporating jeweled straps, bows, feathers, charter leather, red soles and other correspond to decorative touches. He is most ordinarily known for his red-bottom aged remnant shoes, commonly referred to as "sammy red-bottoms." Christian Louboutin's red-bottom colour jus gentium 'universal law' is registered as Pantone 18-663 TPX.

Consideration being known in place of his fame clients, he rarely gives shoes away – offering discounts instead to his high-profile fans. This tactics also extends to his close one's own flesh, because he feels that giving shoes away as gifts is unimaginative.

His unique biggest shopper is Danielle Bite the bullet, who is purported to own in excess of 6,000 pairs and is known to deliver purchased up 80 pairs at a heyday when shopping at his stores.

(с) [url=http://clououtlet.com]Christian Louboutin[/url]