Thursday, July 19, 2007

EBAY

Idag har E-bay tagit min oskuld. Efter mycket om och men har jag äntligen skaffat login och spenderar större delen av dagen att bevaka de saker jag vill buda på men väntar ut. Det känns ju som om man handlar på låtsas. Och allt ÄR SÅ BILLIGT. Om man inte behövde betala $25 i frakt eftersom vi bor i ett u-land.


Clara säger: anna jag har budat på en väska och om ingan annan budar över MÅSTE jag köpa den HJÄLP
anna säger: vilken då
Clara säger: http://cgi.ebay.com/FABULOUS-BRONZE-DOUBLE-STRAPS-BUCKET-DESIGN-BAG_W0QQitemZ170132492881QQihZ007QQcategoryZ63852QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Clara säger: alltså jag tyckte den var fin
Clara säger: men PLAST
Clara säger: men 15 dollar
anna säger: men härregud
Clara säger: HAHAHA
anna säger: hahahaha
anna säger: CLARA VAD HAR DU GJORT
Clara säger: HÄRREGUD
Clara säger: jag hoppas nån bjuder över, det är 6 dagar kvar

No comments: