Thursday, July 12, 2007

Torsdag

Lite om läget.

- Ang Bobby Unducu så har han antagligen just flyttat för han bodde i mitt kvarter förut. HUr stora är oddsen för det? Att han flyttar från en co-writer till en annan!

- Igår var jag lite på stan med Nadja. Jag var inne i säkert 5 affärer men köpte inget! Duktigt va!

- Var och åt middag med min kompis Pernilla. Vi ses typ en gång i kvartalet men det gör inget för vi vet alltid var vi har varann. Vi var och åt middag (Caesar) och sen åt jag världens största glass på Glass- och Pastahuset på Götgatan. Pernilla drack bara kaffe. Idag är jeansen tajta!

- Jag slocknade i soffan ca 5 minuter efter det att jag kommit hem och vaknade mitt i Pussycat Dolls-finalen. Spelade in och kände att jag skulle ha nåt gött till ikväll men Metro hade vinnaren Asia på framsidan, tack för den televerket.

- Jag och Pernilla kom fram till att jag lägger 1/10 av min disponibla inkomst (alltså det som är kvar när alla fasta kostnader är betalda) på coke light och James Bond-filmer. Skrämmande tanke! Så nu ska jag börja föra kassabok för att se vart pengarna tar vägen.

/Clara

1 comment:

Don't be afraid said...

Bobby ser kvaliteterna i de båda kvarteren. Han vill ha det bästa av två världar...