Wednesday, July 11, 2007

Bobby och jag...

Igår fick jag känna på Bobby Oduncus kalsonger, de var randiga i blått och vitt. Fina faktiskt!
Vi bor tydligen i samma hus jag och Bobby. Hagagatan 52 är ett riktigt kändishus, tidigare har jag även sprungit på Torsten Flink. Det är alltså riktiga höjdarkändisar vi snackar om. Tillbaka till Bobby. Vi möttes i tvättstugan och jag hade tagit ur hans tvätt ur tumlaren. Sexigare än så var det inte. Jag har svårt att tro att jag skulle kunna konkurrera med hans följeslagare - en mycket söt pojke i 18-årsåldern. Och lika bra var nog det.

/Kattis

1 comment:

Anonymous said...

vad är grejen med den där bobby egentligen? han var med mitt gäng på semester en gång och jag tyckte att han var en kort tuff bög som alltid använde kondom när han låg med killar. vad är så speciellt med den där karln?