Tuesday, July 31, 2007

Helgen - fredag

På fredagen var det ösregn men jag och Sara bestämde oss för att åka på utflykt till Annas land i Sala. Jag gjorde matsäck (!!!) till mig och Sara och sen for vi iväg.

Love sov snällt en bit av vägen.
Anna pålandet i beppehatt och foppaskor. Foppaskor är för övrigt kanske det fulaste som designats.
Anna och Love leker tittut i Kerstins fina trädgård.
Jag fick ha mina rosa gummistövlar!
Smultron
Love var inkapslad i ösregnet

Love tyckte det var askul att bli körd i en liten skottkärra


Anna vann Fia med knuff. Sen grillade vi gott kött och sen packade vi in oss i bilen och körde hemåt. När Sara släppte av mig kvart över tio hemma hade Love ännu inte somnat, det var det längsta han nånsin varit uppe. Tack Sara för det grymma snacket vi hade i bilen!



2 comments:

Lisa said...

jag uppskattar att ni hörsammar önskemål. det ska jag komma ihåg.

saknade förvisso sprit, bara bröst och härliga fyllebilder. MEN ni ser ändå ut att ha haft en finfin helg!

Puss!

Lisa said...

ps. den ungen är ju bara SÅ söt. tror du att Love och Maja kan gifta sig när de blir stora? kolla med Sara! tack på förhand.

;)