Friday, July 6, 2007

Sympatishopping och rosé på Odis

Ja, jag skulle som sagt var följa med min c-w och vara smakråd vid jeansshopping igår.
Min co-writer tyckte att jag skulle sympatiprova lite med henne. Jag visste redan innan jag satte igång att detta kommer att sluta med att jag också shoppar.

Efter att ha upplevt samma lycka vad gäller storlekar som Clara (jag trodde jag var en 29:a, men jag var en 27:a) velade jag lite. Skulle jag kunna motstå mörkblåa J Lindeberg-byxorna? Vad tror ni?
När butiksbiträdet började snacka om hur fina de var och sa att jag fick en fin liten rumpa i dem var det ju omöjligt att låta bli. Jag fick även handla trosor och två diadem (nr femtioelva och femtiotolv i samlingen) på H&M - I löööv H&M.

Den effektiva turboshoppingen var över (f-n vad vi är bra på att shoppa gumman), jag och Clara skiljdes åt och jag träffade Rebecka aka Rosen på Odenplan.
Där vi ägnade oss åt att uppdatera varandra om läget, vi hade ju inte setts på typ två veckor så det fanns ju en del att avhandla. Mest blev det ält om hennes PV Carl-Johan.

En inga djupgående analyser görs riktigt bra utan öl (Rebeckan), rosé (Kattisen) och cigg.

En bra kväll!

Idag är det ju fredag och det är lika FAB som alltid. Hoppas att man kan få gå lite tidigare.
Tänkte piffa lite hemma hos min co-writer för att sedan dra till Josefina.

/Kattis

No comments: