Monday, July 9, 2007

ANNAS FÖDELSEDAG

Jag kan inte fylla i topic högst upp.

Dagen började med att klockan ringde kl 04.00. Upp, piffa i kostym, taxi till Arlanda, det tog 18 minuter. Hänga med datan och alla värmlänningar som ska till Chania. Vänta på flyget till Köpenhamn. Vänta på chefen. Åka flyg. Åka taxi till möte i CPH. Ha möte - gick skitbra! Åka tillbaka till Kastrup, kolla tax free, äta äcklig dansk flygplatsmat, spela dataspel med chefen, åka försenat plan. Taxi från Arlanda med väl pratglad chaffis.

Hem, soffan, puh. PÅ med nya klänningen. Anna fyller år idag så vi har varit ute och käkat. Jag, Ebony, Anna, Kerstin och Noemi. På ett libanesiskt ställe på söder där kyparn var en snigel och snodde drixen. Nadja skjutsade hem och fick låna filmer. Nu måste jag snart sova för imorgon är det 8-planet till Malmö som gäller.




Jag och Nadja gick till restaurangen lite innan för att sätta upp ballonger.


Annas lilla godispresent.
Noemi
Anna öppnar paket från mamma Kerstin
Ett STORT paket!

Skumdelfiner som är Annas favvogodis

Mera!
Kerstin och Anna
Sista paketet
Jordgubbsslangar.
Finger lickin god mat!
Smakprov!


En annan sak är att jag (mamma actually) har satt spegelglas i en ram från IKEA som jag numera har i hallen. Det blev sjukt bra!

Godnatt / Clara

1 comment:

anna said...

FÖ FAEN VILKA FULA KORT PÅ TANTEN!