Wednesday, July 4, 2007

Vecka 27

Igår kom min kollega Fredrik in på kontoret för att visa upp sin lilla Sixten som är 2 veckor.

Efter en mega-hetsig dag (yeah right att det lugnar ner sig på sommaren) åkte jag för att träffa brudarna och var där vid 19. Vi åt indiskt och fick fina presenter. Sara bor i en lånelägenhet med sina killar just nu. Love var lite blyg
och trött som bara den
och ville inte leka med tanten
Vi gick ut och satte oss i bersån på gården efter att ha fått förmaningar av två sura tanter. Det blev TipTop, sura godisar, kokosbollar, öl och cola och TJÖT!
Och en sån här fin och äkta Rolex fick jag i present. Och en fin Hello Kitty-tvättpåse!


Sen när Nadja släppte av mig vid Åhlens på hemvägen gick jag förbi en skoaffär på St Eriksgatan som måste vara helt ny för jag har aldrig sett den, men idag kanske jag ska få köpa ett par sneakers där! Jag känner att pengarna bränner ifickan- jag MÅSTE spendera lite!

/C

No comments: