Friday, July 20, 2007

F12

Igår skulle vi spela poker. All girls, all in. Men det blev inte riktigt så. Jag var på stan efter jobbet och köpte en Ipod och insåg att mitt favvoläppglans ska tas ur sortiment så jag rensade PUB , Åhlens var slut och ringde och la undan på NK.

Vi bestämt oss för att gå ut. Jag propsade på en lugn kväll. Inte mycket dricka. Vi mötte en kompis till Nadja på Hotellet (som för övrigt var helt dött) och hängde där och drak drinkar. Sen gick vi hela vägen till F12 och hakade på några killar in. Free of charge. De tar 150 spänn där i år! HELT JÄVLA GALET för att stå på en stentrappa. Iofs med grym musik.

Vi började inte fota förren efter många glas. Vi fick hallonvodka-6:or-shots och jag hade inte ätit nån middag (en fralla) så jag kände hur det gick ut i blodet och snurrade runt i tårna och magen och sen var det ju liksom bara att köra.


Vi träffade Mårten. Världens (efter mig) bästa regelhållare och uppstyrare.
Carina och KP ( eller KFF som jag kallar honom)
Crowd

Vid halv tre satt man full på trappen i vanlig ordning och jag var så hungrig så vi skulle gå och ätsa KÖTT. McD Vasagatan var stängt, MAX var stängt och BK var stängt. Vi fick ta en kebab i bröd på hörnan istället.

Idag ska Sara, jag, Anna, Nadja och Hanna gå på Grönan. Det ska bli fett kul!
/C

No comments: