Friday, July 6, 2007

No more Kungsholmen

Snart kommer jag inte spendera lika mycket tid på Kungsholmen som tidigare.

Följande kommer jag sakna:
  1. R.O.O.M och Ett Litet Kök (bästa lunchstället)
  2. Gardenia (bästa jobbarkompisen)
  3. Utsikten över Karlbergskanalen
  4. Den vackra mannen jag möter på väg till jobbet på morgonen - ett riktigt ögongodis
  5. Billiga lunchställen (på Stureplan blir det betydligt dyrare)
  6. Att få löka på jobbet (blir nog betydligen mer att göra på nya jobbet)

Följande kommer jag inte sakna:

  1. Västermalmsgallerian
  2. Turre-butiken på S:t Eriksgatan som heter Dynasty (är det lagligt att sälja så fula kläder)
  3. Korsningen S:t Eriksgatan/Flemminggatan (förmodligen fulaste korsningen i stan)
  4. Jag har redan glömt bort vad jag inte kommer att sakna....

/Kattis

No comments: