Monday, July 9, 2007

To old for this shit...

Hade jag varit 7 år yngre hade jag inte suttit på Novoterm och ruttnat nu. Idag börjar tennisveckan i Båstad och nästa vecka är det Stockholmsveckan i Visby. Jag hajar att många av er föraktar mig för att jag skriver detta, men det skiter jag i. Jag har varit på båda ställena och jag kan säga att det var sjukt roligt. Nu är jag mest missunnsam - för jag är en gammal hagga :).
Jag kommer på mig själv med att hoppas att de får lika dåligt väder som Sthlm. Surfar in på smhi.se och ser till mitt stora förtret - västkusten = SOL SOL SOL, östkusten = REGN REGN; REGN. Ha! Inte ens den fick jag! Tror att jag är mest missnöjd över det faktum att min boyfriend åker till Visby nästa vecka. Hallå, hur ska jag kunna tävla mot små snygga yppiga 22-åringar på Kallis? ;)

/Kat

No comments: