Monday, July 16, 2007

Lördag = fest

Anna hade sitt årliga födelsedagskalas på lördagen. Efter att ha kollat film, ätit 300g Schweizernöt och sovit 2 timmar kröp jag in i duschen och försökte få ordning på mig. Det lättaste var att piffa som fan så man kände sig fin (vilket jag ändå inte gjorde) men såhär såg vi ut iallafall. Fotot togs av en östeuropeisk smutsig kille som rökte sin cigg ändå ner till filtret




Vi kickstartade med bubbel och sen blev det sprite/hallonvodka resten av kvällen. Och chips, jordnötter, jordnötsringar, skumdelfiner och baconcrisp.
Viktor och Noemi.

Viktor var på sjukt bra humör och mätte allas fötter och sa vad man skulle ha för joggingskor - han jobbar på Löplabbet. Noemi dissade för hon var så full. Ex på konversation mellan henne och mig.
(nadja frågar om jag ska med på toa)
C: Nej, jag är inte kissnödig än.
Noemi: Hur gör du när du går ut då?
C: Vadå går ut?
Noemi: Ja, på krogen. Hur kissar du då?
C: Ja, när jag är kissnödig förståss.

B-DAY GIRL

Tina
Boel
Crew - Anna, Katta, Clara och Klara
Elina
Carro, Elin, Åsa, Andreas



När klockan var halv två gav jag upp av trötthet.
Typ Två ringer Erik - då vaknar man till men är så trött och borta så jag orkar inte svara
Halv fyra ringer C - han skulle sjunga Boten Anna och Banka mig gul och blå men kunde inte texten till nån sång.

Sen sov jag till 11.
/C

1 comment:

anna said...

Hörrudu du! Jag var inte alls full. Så det så. Iaf inte asfull... ;)

Dessutom jobbar Viktor på Stadium. Och HAN var full. Och kladdade på allas anklar.

Fy på dig för spridning av ej dubbelkollad fakta!

Tudiloo!
/N