Monday, July 16, 2007

Fredag = utgång

I fredags var det självklart dags för utgång som vanligt. Nadja och jag gick på stan lite och sen gjorde vi oss iordning hos mig innan vi tog 56:an till Sofie på Grevgatan. Hon fyllde år och bjuppade på snittar, godis, bubbel och sprit. Det slank ner fort!

Vänta vänta vänta på bussen ( både jag och Nadja har ställt fram våra klockor ca 15 min så vi fick vänta en evighet)
Åka 56:an
Bosse och Nadja och bubblet
Sofie och paketen
Nora och Emma
Ebony och Ivory
Emma, Clara och Nora. Dessa sjukt snygga brudar jobbar på Axelssons och var våra nya kompisar för kvällen. Och i fortsättningen...? Vi snackade tuttar och brasiliansk vaxning.


Standard-bild. Toalettbesök. Här på Josefinas.
Bruds!
Nora och Nadja
Noras tuttar
Emma, Clara och Nora - här i en diskussion hur GOTT det är att röka (fråga mig om 10 timmar)

Sofie och Richard
Brudar och vin - fattas bara sång!
Whiteys
Alla försöker fokusera ögonen
Doin the dirty

Toalettbesök igen. East.
Utanför East har Polisen satt upp en piketbuss. Här hittade vi Lars som fick njuta av vårt sällskap. Han berättade att vi med största sannolikhet hade knark på våra kläder efter att ha vistas i krogmiljö och sa att det var mest knark på Solidaritet av alla stureplanställen.
Jag frågade Lars hur fulla vi var på en skala från 1-10 (detta efter att jag var tvungen att käka en korv utanför East för jag själv tyckte att jag var så full så jag mådde illa) och om ni ser hur bra mästerfotografen i stövlar här håller kameran så kanske ni också känner att 11.5 är rätt svar, men Lars, som antagligen sett mer fylla än jag gjorde på Kreta -98 svarade "5".
Efter det begav vi oss till Berns där vi skulle träffa Erik. Han var borta och jag och Nadja kom ifrån varann. Så jag ställde mig på utehänget ch rökte och tänkte att förr eller senare kommer det väl nån ... och jo. EFter ca 10 sekunder står en tjej vid min sida och vill ha cigg. Jag hajjar någon halvtimme senare (efter att ha blivit bjuden på drink, blivit hålld i handen och fått en puss på munnen) att tjejen raggar ju på mig! Då blev jag lite rädd och fantiserade ihop en historia om att hon egentligen skulle droga ner mig åt sina killkompisar. Hittade efter ett tag Nadja och gjorde kristecken om att nu jävlar måste vi går härifrån. Hon hajjade och vi smet åt motsatt håll och sen bjuppade jag på Lilla Menyn på McD - det skumma är bara att vi fick mellanstorlek på allt och Lilla Menyn egentligen inte finns så jag kommer inte ihåg vad som sades i kassan.

Obligatoriska taxi-resa-hem-bilder.
På lördagen vaknade jag kl 10 och såg mitt huvud ligga nånstans tillsammans med kläderna i en hög på golvet.
Sen solade vi i kronan, jag blev kompis med Nadjas systerdotter Nora och sen hängde jag med Niklas och storhandlade med Nadja på Klippet. När det var klart var klockan 16 och jag har ALDRIG varit så bakfull i mitt liv förut!
Over and out!
/Clara




No comments: