Saturday, July 7, 2007

När man kollar Live Aid eller Earth eller vad det heter händer följande:



Pussycat Dolls ska uppträda.


Clara säger: NU ÄR DET PUSSYCAT DOLLS PÅ LIVE AID
Clara säger: KOLLA 2an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Clara säger: men fan vad man mår dåligt när man ser deras kroppar och mular brownie
anna säger: när jag blir rik så lovar jag att vi ska skära oss snygga och dagens och se ut som 20 när vi är 60
Clara säger: TACK
anna säger: då ska jag inte träna (precis som nu) utan bara fettsuga mig när saker växer
Clara säger: samma här
anna säger: borde man inte kunna operar in en artificiell magsäck innan sin riktiga som tar bort fett socker och allt onyttigt INNAN det når systemet???
GE MIG NOBELPRIS FÖR FAAEN
Clara säger: oh jo!!!
anna säger: jag är sååå smart clara
anna säger: grejen är att man vill inte hamna i stomi träsket utan något bättre
Clara säger: jag är ju inne på piller som innehåller all näring man behöver så kan man välja kaloriinnehåll...om man vill behålla vikten eller gå ner...
anna säger: jo men jag är mer inne på att äta PRECIS vad man vill men det påverkar en inte

No comments: