Wednesday, July 25, 2007

Pokerkväll

Igår bjöd Nadja in till pokerkväll. Uppslutningen var inte den bästa men det var marker, mojitos och ballerina så det gick ingen nöd på oss! VI körde Texas Hold´em no limit.


Anna vinner storkovan! Vi körde med marker i valörer 1 kr, 5 kr och 10 kr.
Här har jag vunnit massor. Och pokerpåsen är med. Det är påsen jag lagt min köksburkssamling med pengar i.
Helena, Anton och Nadja
Jag var dealer!

Anton lärde oss Black Jack och vi spelade det hur länge som helst, sen fick vi pusta på balkongen. Lånade en bok av Nadja som hette "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varann" som jag läste till halv två. Det mesta visste man ju, som att mammor och pappor behandlar bebisar olika beroende på kön. Men med risk att låta o-PK så tycker jag att det är lite jobbigt att det ska tjatas så mycket om det.
/C

No comments: