Friday, July 6, 2007

En vanlig torsdag

Igår var jag och skulle köpa jeans efter jobbet och tog med mig min co-writer. Inne på SOLO var det 35 grader och jag hatar att prova jeans för det är det ultimata tjockisplagget + att jeans nog inte är menat för min kropp. Jag säger att jag nog ska ha storlek 32 och killen säger att visst kan jag få prova det men 29 är nog min storlek. Detta efter att ha tittat på min kropp ni vet så där ingående och jobbigt på ett undersökande sätt och inte på ett "check out that ass, i wanna f**k you" liksom.
Mycket riktigt, 32 sitter som en L-tröja på Nicole Richie och jag klämmer ner mig i 29orna.

Vi provar massa par och tillslut står man där och har chargat sitt mastercard. På Scorett och smyckesaffären brevid höll vi dock i plånböckerna


Efter det skildes vi åt och Kattis gick hem och träffade Rosen. Jag åkte och träffade Sara som just höll på och skulle natta Love så att vi kunde gå och käka.
Numera dricker Love sin välling själv!
Men lägga sig är trist så efter att ha röjt runt sängen som en virvelvind fick han borsta tänderna dvs äta tandkrämen och sen fick han sova i vagnen

Vi tog 4an till St Eriksplan och gick till Birka Pizza och satt ute i "sommarkvällen" och åt dessa pizzamonster. Efter att ha ätit halva kände jag att jag skulle kunnat äta en till och Sara var proppmätt. Vi fick båda i oss hela pizzorna och detta toppades med en glass och spanande på killar i Birkastan. Sara gör att jag blir ganska lugn, vi strosade till Odenplan och tjötade och jag kunde gå långsamt och liksom spekulera och prata lugnt istället för det vanliga hetsiga.

Sen åkte jag hem och tittade lite på världens sämsta film "Honey". Jessica Alba är snygg men vem fan hade lurat på henne den där permanentade moussekrull-frisyren?

Ikväll blir det vin, män och sång! (Det första vet jag iaf är avbockat på listan)

/C

1 comment:

Lisa said...

gud vad söt han är, Love!

Ha en FAB helg pärlan!