Wednesday, August 1, 2007

Väskor

Nu har mitt Ebay-köp kommit. Jag hämtade förväntansfullt ut paketet igår efter jobbet och bar stolt hem det under armen och öppnade det. Då gick luften ur mig. Alltså jag tycker att den är fin, men jag vet liksom inte vad jag ska använda den till. Den är plastig på handtaget, det gör väl egentligen inget, men jag vet liksom inte till vilka kläder eller vid vilket tillfälle bronzepåsen kan göra mig rättvisa!!!

Förra gången vi var i London hade SAS' arbetare sönder min väska på hemresan. Ena hjulet hade krossats och Nadja garvade åt mig hela vägen från ankomsthallen och hem för jag fick bära den i handen som en annan luffare med skolios för den var så sjukt tung och ryggen blev helt send. Så igår fick jag köpa en ny. Vad och kollade på Eden och tänkte att de säkert skulle ha en billig och bra skitväska men NEJ, alla deras väskor var labellade "Eden" så nej tack. På City Gross slog jag till på min nya rosa skönhet:

Hade även ett möte på OLW där man fick med sig en liten påse hem. Gav bort lite grejer till killarna på kontoret men sparade chips och ostbågar. Om nån vill komma över på snacks dvs!

På kvällen var det Allsång och Marija från Serbien var där och sjöng Molitva. Jag genomled E-type, Thomas von Brömssen, en lerduveorkester och två sjungande lallande bröder innan M fick sjunga M i 3 min.

/C

2 comments:

Lisa said...

modelhouse.se ringde nyss och undrade om jag ville bli fotograferad. hade visst fått mitt nr av nån som heter Clara. haha. jag sa: men jag bor ju i malmö, eeeeehhh jaha sa bruden och lät som hon tänkte "hur kan man bo utanför stockholm?!" hahaha. mkt mkt fint.

Lisa said...

hur var London?