Tuesday, August 28, 2007

Helgen

På fredagen var vi på East, Riche och Spybar. Det sistnämnda var som att komma till ett högstadiedisko i Värnamo. Alla var 18, hade synliga bh-band till brottarlinne, krazy big-brother-frisyrer och tyckte att det var deras livs största moment för de fick komma in på Spyan.

På lördagen köpte jag skor och klänning ( se nedan) ochhängde på Hadisas jobb i en och en halv timme för jag var så bakis och orkade inte gå. På lördag kväll hade Niklas fest för han har fyllt år. Han gjorde galet starka Cosmopolitans och Niklas mamma hade bakat världens godaste chokladrutor som jag och Nadja åt så det stod härliga till!

Erik som hela kvällen kallade mig för diverse mer eller mindre trevliga saker som "lilla fittan", slampan och ja ni kan ju tänka er.

Världens bästa Niklas och jag
Jag och Hadisa på East.

Kvällen avslutades på söder vilket resulterade i att jag fick köra the walk of shame hela söndagen eftersom jag fick gå runt i min lårkorta klänning med håret på ända och ögonbrynen fick jag fylla i med en svart kajalpenna för det var allt jag hade i väskan. SWEET!

/Clara

No comments: