Wednesday, August 29, 2007

Tisdag

Igår var jag, Anna och Nadja på bio. Jag kom fram till att jag inte varit på bio sedan jag och Erik var på James Bond i typ februari. Bio är kul!

Vi såg "På Smällen" och den var sååå bra, rekommenderas varmt! Man fick skratta, bli glad, irri och fälla en tår!

Efteråt gick jag och träffade London-Peter på Grand. Vi tog en dagens (jag) och en öl (han) och satt i loungesofforna med nattlig utsikt över slottet. Det var roligt och trevligt. SJälvklart pratade jag mest men han var väldigt alert och receptiv! Jag skämdes lite över lögnen men han sa att det var ok och att han faktiskt ändå ville ses är ju bevis på min charm he he.

Vi halv ett sa ahn att han måste sova så jag följde med upp på hans rum iklädd alla mina kläder. Satt på sängkanten och undrade när den mongoliska slavmaffian skulle dyka upp och ta mig till en bordell i Tjetjenien. Men han var gentleman! Han frågade när jag kommer till London nästa gång och jag vill åka dit NU NU NU. Inte pga av honom utan pga att Im in love with London.

Jag hade ju våndats om jag skulle gå och träffa honom eller inte och det var en sak som Anna sa som gjorde att jag bestämde mig: "Om inte annat så utmanar du dig själv". Då var det inget snack. Kom hem ett och nu är jag trött och längtar till lunch då man får mula och titta på friidrott!

/Clara

No comments: