Tuesday, August 7, 2007

Schlagerkväll på Pride

Torsdagen den 2 augusti var det dags för den årliga schlagerkvällen på Pride. Som vanligt var det middag på Söderkisen innan.

Mamma, Thomas och jag snabbkäkade för att hinna till Pride Park så snabbt som möjligt.

Vi träffade New York-Niklas och hans kusin som är polis.
Knäckt en flaska champagne, klockan är cirka 18.30. Billy och Silly
Mamma och Sune (som vanligtvis bor i London)
Jag och Niklas aka Sniglis
Martin, Thomas, Mamma och bubblet.
På Pride får man sjunga med.
Sune och Erik

Jag och alla mina killar

MOLITVA! Fredrik som jobbar på SVT Nöje var grymt impad över att jag kunde sjunga hela sången. Först var det den serbiska versionen och sen den engelska i en upphottad umpf-umpf technoversion. SÅ BRAAA!


Ja, jag är full som fan. Klockan typ 22 (???).
Henrik uppträdde med After Dark och mötte oss efter det

Henrik och Daniel
No comment. Det här var nog 5 flaskor senare.

Mellanfest hos Sune. Det var här det gick utför. Jag drack säkert tre jättestora dagens på en halvtimme. Eftersom alla killarna skulle till båten ville de stärka sig!

Fredrik och Thomas (Daniel är linslus)
Jag och Niklas dansar i vanlig ordning.
Dancing Queens.
Efter ett tag gick vi i samlad trupp till båten. Erik och Thomas som är inredning kunde inte klämma sig före kön så jag gav upp. Då var klockan halv två och jag skulle till London dagen efter. Tog en taxi hem och ringde Nadja. Dagen efter upprepade jag exakt allt jag sagt till henne där på natten. HAPPY PRIDE!




No comments: