Monday, June 25, 2007

Sommarlunch

I torsdags var hela kontoret hemma hos chefen på sommarlunch.
Jag åt 3 portioner, som en hel skogshuggarkarl. Men är det riktig lagad mat och inte Inedalsgatans omelett eller bulgur såklart man mular!

Janne och Christian
Emilie och Peter
Anna och Mathias (chefen)
Maria
Lax, färskpotatis, sallad, bröd och sås
Christian

Clara och Emilie

Vi fick present - kokbok och svart råris, bulgur och en kryddblandning - vi jobbar ju med mat. Och sen sa Mathias nåt litet om alla och började med mig för jag var senaste tjejen som började. "Ja Clara, hur länge har du varit här nu? 5 månader? Vi är så glada att ha dig ombord och du behöver inte oroa dig för att det ska bli några förändringar under augusti"

Så jag känner mig safe men ska jobba som fan för att visa att han gjorde rätt i att anställa mig.

/Clara

No comments: