Monday, June 18, 2007

Söndag

På söndagen vaknade jag med ett ryck kl 11 när Anna ringde och väckte mig. Var på söder hos E och hade gärna stannat där ett tag :) Tog en taxi hem, duschade, packade ner kläder och smink och åkte till Alvik där Nadja hämtde mig. Där slog bakfyllan till. Hos Anna skypade vi med Sara och sen var det dags att åka på Farfars 80-årskalas. Farmor och farfar bor i Tullinge och all släkt utom en kusin var där.

Min älsklingsgullebror
Kusin Katrin med kille Ted
Bergström Finest
Farmor och Farfar
Clara och Hadisa. Jag ser ut som om jag är nyvaken, 14 och går på flickinternat. Så blek ser man ut om man dricker för mycket barn, akta er för spriten. Jag gick loss på chips och till middag blev det kött, potatis och sås. Jävligt skönt med riktigt mat för första gången sedan fredags lunch.

Fred: Bulgursallad (bra) till lunch. Caesar och frittar till middag + 4 liter alkohol
Lör: Brunch till lunch (rhyme) och 2 st 10-kronorshamburgare på donken till middag. En halv påse chips och sprit, vin och champagne

GIssa hur min mage mådde. Efter maten var det glass med jordgubbar och tårta. Man mådde som en stoppad korv på hemvägen. Åkte till Nadja och lämnade hennes bil. Åt chips och godis innan hon skjutsade hem mig till min egen soffa vid 8-rycket. Sov mig igenom en halv bond-film och åt en påse micropopcorn.
Men jag vettefan om det inte var värt det för my oh my vad roligt vi hade i lördags!

/Clara aka "den blonda i Charlies Angels" (blev utnämnd på lunchen)

No comments: