Friday, June 15, 2007

Fredag på jobbet

Sitter och surfar på stureplan.se och hittar diverse. Men, alla ska med, pöbel som pack.
(FYI - vissa delar är ej politiskt korrekta och jag har inga åsikter om personerna privat utan mer deras appearance)


Vad tänkte hon till vänster när hon fick veta att hon var inbjuden till Polar Music Prize? Rosa kofta med nån sorts beachsandaler och EN PLASTPÅSE I HANDEN!!! Gör om gör rätt.


Än mer måste ovanstående skämmas. Sovbyxor som ser ut som nåt man kunde shoppat i en boxarshop under Rocky II-inspelningen toppat med en Mimmi Pigg-frilla, Fantastic Four-sminkning och näe, bh har hon nog inte hört talas om. Dessutom undrar jag whats up med en virad snusnäsduk runt handen.... Blir man inbjuden till Polarpriset får man väl för fan skärpa sig. Gör om, gör rätt. För mig är detta bilden brevid ordet "pöbel" i ordlistan. Det som även fascinerar mig är att hon liksom höjer handen mot fotografen lite sådär; "hey I know you" och måste göra ett "gangsta"tecken. SOm en fellow thug får jag inga härliga vibbar. Och skorna. I could go on all day.

Några som hajjat grejen är dessa två. Han har fixat sig för sin ålder, hon har colour co-ordinated sin outfit och de matchar varandra. Här är det rätt från början.


GE DEN HÄR KILLEN EN MACKA! Så mycket pengar han måste ha samlat ihop när han var händig och gick och fiskade med flickorna på TV2 som had The Look och tänkte att this must be love att han kunde käka lite. Men nä, Srebrenica 95-looken känns bättre.

VARFÖR har de alltid blommor att släpa runt på? Jag har ju inte en bukett i näven när jag tar en repa på stan en lördag.

Hej. Jag är en manga-stjärn-flikka som dagen till ära dragit på mig en lila peruk och om jag ser lite sådär oskyldig ut så kanske nån äldre man förbarmar sig över mig, jag har ju inte råd med en drink. Vart är världen på vääääg?
Denna dam har ALDRIG en bad hair day. Hon är min hår role model. Har ingen uppfattning om henne som person men hon har alltid snygga kläder och ser hel, ren och fräsch ut. Lite stil och finess alltså!

Och tillslut.... såhär ser Andreas Halldén ut när han försöker bryta sig in genom mitt fönster varje natt. Mycket smickrande!

/C

No comments: