Thursday, June 28, 2007

Blocka part II

Blocket - The Sequel.
Kameran är äntligen såld till en kock på Scandic som gav 2K med ett glatt leende. Kändes bra att jag som är en "vanlig vettig person" sålde min kamera till en annan "vanlig vettig person" och inte den galna syrianen som ringde i tid och otid och krävde kvitton med mitt personnummer, frågade om jag hade kille och varför jag var så tuff. Honom var jag lite rädd för ett tag, att han skulle hitta mig punkt se och stå utanför porten och väsa åt mig och jag skulle få sätta upp en lapp i farstun där jag bad mina grannar att inte släppa in någon de inte kände igen för att mitt telenr hade hamnat i orätta händer och de fantiserat ihop att jag var en slampa som minsann gav ut mitt nummer till höger och vänster. Sanningen är ju FAR FROM IT!

Så nu räcker pengarna till en hårfärgning hos Hans, bjussa Emilie på lunch och betala SIF-räkningen. Och kanske ETT varv på H&M.

Och idag kommer Sara hem!

/Clara

No comments: