Monday, June 4, 2007

Fredag

I fredags var det en liten utgång planerad. Jag mötte upp Kattis och Moa och några av hennes kompisar på Ljunggrens i Brunogallerian. Nadja kom senare. Just när vi kom dit var det inte mycket folk men senare blev det verkligen sjukt fullt. Mycket trevligt och det kommer definitivt bli repris! Vi fick kändisspotta Calle Schulman (jag vet, inget att hänga i julgranen) och Josef Fares som råkar ut för följande: Nadja ska berätta för mig att hon tycker om mig och trycker upp mig mot väggen inne på toa (tjejer och killar delar) typ som om man skulle bli påsatt mot väggen och nyper tag i min rumpa så det gör ont och skriker "jag älskar dig bajskorv". Tack!


Mamma Moa hade fått dispens och lämnat lilla Edgar, 4 månader, hemma hos Pappa.

Kattis och Nadja


Rebecka och Nadja tycker att de är lite lika.


Crew


Erik som nog drack 15 öl denna kväll.

Vår fina Ros!

Jag fick en jättefin komplimang av en kille som heter Micke som jag kände mitt gamla PR-liv. (Sara, du vet han som jobbade extra i JL-butiken med tandställning) Han var där med några brittiska polare och hällde tvål i håret på toa för att släta ut sitt frizz. Han tittade på mig uppifrån och ner och sa: "Har du tränat mycket? Du ser så himla fräsch ut."

När vi var lite lessa på Ljunggrens åkte vi till Berns. Jag blev uppraggad av taxichauffören. Jag såg på hans taxileg att han hette nåt jugge så jag var ju tvungen att sätta igång och leka Serb. Han var från Bosnien. Det är ju så svårt med taxi vid Berns så vi pratade lite om det innan vi skulle gå av. Han sa att jag kunde ta hans nummer så kunde han hämta när vi ville gå hem. Då blev jag lite generad och sa att jag inte kunde veta hur det skulle bli. Nej, men då kan du ju ringa imorgon istället, sa han.

På Berns 2.35.1 var det sista kvällen för de ska bygga om så det var ett band som spelade. Jag kände igen en kille men det var det ingen annan som gjorde så I guess I was wrong. Men jag brukar ju ha koll på olika fejs.

Efter kanske 45 minuter var det astråkigt så damerna (Clara, Kattis och Rebecka aka Raj, Röj och Rosen) gick till McD där man fick en efterlysning från Erik efter en stund. Han kom och mötte upp oss och sen bar det av till söder. Jag och Rebecka satt i baksätet och skämdes/garvade för Erik var så taskig mot chaffisen och sa typ "När du satt på dig din hatt idag, vad tänkte du då?". Rosen hoppade av vid sig och Erik och jag åkte vidare. MYS!

/C

1 comment:

Sara said...

Tycker också jag känner igen honom! Det är inte den där liraren som sålde jumpadojjor i den där butique sportif som var nån slags dj-aktig?
Puss