Monday, June 18, 2007

Rosa helg

Ännu en helgen var svischat förbi... Hallå vad händer det är ju snart Midsommar.
Fredagen kan man räkna bort helt, eftersom jag var hemma och kollade på tv och mådde dåligt - sviterna av min magåkomma. Nä jag är inte på smällen!

Lördagen spenderades med Clara och Rebecka (som ni säkert redan har läst i Claras utförliga blogg). Dagen började med lite impulsshopping på Gina - tre små toppar införskaffades - någon som är förvånad?

Sedan skulle vi leta present till Rebeckas bror Adar, som fyller 30 år.


Vad tror ni han skulle tycka om denna rosa screwpull? Vem vill inte ha en så'n i sin collection.
För den som undrar är det en vinöppnare och ingenting annat.....



Eller han kanske skulle uppskatta denna rosa lilla karamellslål bättre?


Eller ett rosa ap-ansikte kanske?


Efter att ha lökat i Strand Hotells/Sas Radisons lobbysoffor i flera timmar och käkat miljoner plättar tänkte vi att vi skulle vara lite kulturella. Vad tur att fotoutställningen "alla världens djur" var runt knuten - eller närmare bestämt vid Nybrokajen. Varför anstränga sig i onödan liksom!


En söt Rebecka och en färgglad gojja!


Efter kraftansträningen på Nybrokajen var vi tvungna att fukta strupen på Utekompaniets servering. Väl där kunde vi konstatera att det inte bara är fint folk som rör sig på Stureplan.
Tur att the co-writers är fina!

På kvällen var jag på inflyttningsfest på övfre med Philip. Innan vi gick dit fick jag 10 rosa rosor av honom. Då blev jag glad i magen!

Igår (söndag) tränade jag, lagade middag och plöjde tre avsnitt av säsongens So you think you can dance tillsammans med Philip.

/Kattis

No comments: