Friday, June 1, 2007

Fem tankar om helgen


1. Här ser ni nya stringen. C-stringen. Jag som är ett C själv tycker att den fina bokstaven förpestas. VEM VILL HA ETT DIADEM RUNT FITTAN? Nog för att den taniga bruden på bilden kanske är fin i det med sin booty men för egen del kommer det se ut som ett snöra som skär in i kasslern. Har inte varit på gymmet på två månader och därför inte kört nån Butt Blaster så att fitt-diademet passar. Thank heaven for Sloggi.
2. Idag går jag in mina nya vita jeans som jag har försökt ha varje dag den här veckan, men pga svenskt sommarväder (läs: regn och grått) har detta inte gått förren idag när det är storm men sol. Maybe a photo later!
3. Imorgon är det Sverige-Danmark. Om vi fimpar Zlatan kanske vi har en chans. Han är inte bra för lagandan. Låt Elmander och Allbäck vara på topp med en offensiv Ljungberg. Och för guds skull - SVerige var hårda och tuffa. Danskarna tvekar inte på att spotta i näven (eller i fejjan?) så var inte så jävla svenska och mesiga. Visa var skåpet ska stå. Jag tror på oavgjort.
4. Den här helgen ska föräras med ett besök på "godisaffären". Frisörsalongen längst ner på PUB. Här kan man gå i timmar och titta på fina flaskor och burkar mot fett, vågigt, grönt eller trassligt hår. Ett måste för alla bruds!
5. Ikväll lutar det åt Ljunggrens på söder. Vinet och spriten (jag syftar på läsken Sprite men det ser ut som det står sprit) ska flöda och jag ska få bli full och många dagens ska få bo i min mage!
/Clara

No comments: