Wednesday, June 20, 2007

Kattis martyrblogg

Jag försöker att vara schysst. Sedan kanske jag inte alltid lyckas - men hallå ingen är ju perfekt. Men jag försöker. Ibland blir jag så jävla trött på att ställa upp och trösta, stötta, säga rätt saker etc. Det är många gånger jag bara fått skit tillbaka i slutändan. Nu behöver ju inte alla som läser det här känna sig utpekade. Snäll = dum?

Så, nu har jag fått ventilera mig och det känns redan bättre.

Som respons till dig som skrev att du tyckte att jag hade ett jättetråkigt liv i bloggen tidigare idag (tack du vet verkligen får andra att må bra, by the way).
Jag mår sjukt bra - har inte mått så bra på länge faktiskt. Nykär, nytt jobb, det är sommar och om en vecka har jag semester och åker jag till Barcelona! Du däremot verkar ju ha big issuses...

/martyren Kattis

No comments: