Wednesday, June 20, 2007

Justin och Timmy

Igår var det Justin Timberlake i Globen. Jag, Tove och Nadja var där.
Jag kan inte säga nåt mer än att det var så jävla bra. Om ni vill se filmer kan ni komma till kontoret så får ni kolla.
Bäst tyckte jag att What Goes Around var. Sen Like I Love You och Sexyback för att det är favoriter, och Rock Your Body var grym, och Love Stones. Men text Last Night, då borde jag ha gått och köpt läsk. Scenen var rund och därför fanns ingen bar och det var trängre än vanligt och jag har aldrig varit så törstig.

Efter åkte vi till East och bytte om.

Tove i min hallGloben

Justin projicerad på en vepa. Eftersom scenen var som ett kryss var det tillfällen då han var på andra sidan och man inte såg nånting av gossen.
Sing a long
Ebony and Ivory

Justin
Timmy och Justin
Hells Kitchen.
Efterfesten var på Hells Kitchen. Stureplan.se blandat med Rinkeby, Eritrea och silikon. Med en touch av guld eftersom det var kvällens tema och desperation och stargazing.
Vi sprang in i Efva Attling och jag har inte träffat henne sen jag slutade på förra jobbet (där jag ju var hennes presskontakt) och vi höll handen och skrattade och hon är så himla fantastisk.
Mitt i allt sveper en vind in. På ca 3 sekunder har Timmy med entourage svept in på viphyllan. Folk fotograferar med sina mobiler och jag ville ta dom och kasta i golvet, killen är ju liksom inte en apa in en bur. Han spelade sina hits och sjöng med och det var grym stämning. Vi drog oss mot vip-hyllan och där viftar han in Tove (the go way back) och vips stod vi innanför snöret tillsammans med Justins dansare och körtjejer och Timmys bodyguard och manager och andra brudar. Vi dansade (jag på en pole) och drack magnumskumpa och jag kände mig lite som om jag var med i en video. Svetten rann, väggarna där inne måste ha droppat, alla röjde och stämningen var grym. Om det inte varit för den "air" av desperation från alla brudar utanför snöret hade det kunnat vara en vanlig kväll på Stureplan, men alltså kändisar är ju också vanliga folk så jag tycker att Stureplansgruppen kunde vara lite mer restriktiva med gästlistan.
Kvart i tre gav jag upp och pussade Tove hej då, letade upp Nadja i ett rökrum som såg ut som en klubb i Tadjikistan och sen höll hon på att fälla mig på vägen ut.
Somnade halv fyra och var på jobbet 09.06. How about that!
/Clara aka VIP

No comments: