Monday, June 25, 2007

Fab Söndag med Ebony

Efter att ha legat i soffan och ätit glass och popcorn och tittat på ösregnet på lördagkvällen var jag på stan med Nadja aka Ebony på lördagen. Hon skulle snacka med en kille om sin nya sub woofer och jag skulle lämna tillbaka lite saker på HM som jag hittat med kvittot kvar i påsen hemma. De slantarna förvandlades till en ny klänning hehe.

Efter shoppingrundan åkte vi till världens godaste Vurma. Det var tyvrr stängt så vi fick nöja oss med The Muffin Bakery på Fridhemsgatan. Min brownie / cheescake muffin var kanske det godaste som hänt, men servicen sög (sniglar jobbar fortare) och de kunde inte ens göra mackan enligt beställning.

Men de hade fab soffor och tidningar och konstgräs som det var skönt att gå på barfota.


Såhär mysigt hade man det, som på sin egen lilla täppa. Mina ben ser ut som vedträn på denna bild.

/Clara

No comments: