Thursday, June 7, 2007

HUR GÖR JAG?!?

Erin Wasson konkurrerar ut Gisele den här veckan.
Se bild nedan och ge mig tips på hur jag ska kunna få se ut såhär?


Alla svar mottages tacksamt, ni får svara helt sanningsenligt;

- Sluta ät.
- Gör skatteåterbäringen till startkapital i en aktiefond där pengarna ska gå till diverse operationer.
- Börja dejta nån jugge i maffian och be honom casha.
Följande mottages ej tacksamt;
- Du är ju fin som du är.
Bra saker: Jag har redan lockigt hår, vita trosor och möjligheten att själv hålla för mina tits vid eventuell fotografering. Dessutom ska det bli sol i helgen så man kan pressa och försöka få färg, man är alltid snyggare solbränd!
/C

3 comments:

anna said...

anna fixar! skicka bara över en bild till mig så ska jag photoshoppa, har redan lyckats göra en transparant gif!!!

Anonymous said...

Gulle. Men hade väl tänkt verklighet ej bild. Men å andra sidan...hur tuschat är inte hennes tush?

Sara said...

Men gu, nån måste ju bre en smörgås åt den där tösen!