Tuesday, March 27, 2007

Tisdag

Liten anekdot.
Igår berättade jag om när jag varit fullare än i lördags. Visst, man ska inte skryta om fylla för det är 14-isfasoner.
Men när jag var typ 19 och hade flyttat till Sundsvall och gått med i skoltidningen hade vi snapstest. Jag käkade inget och drog i mig ett sånt där paket med olika sorters snapsar som finns på bolaget. Efter ett tag var det dags att sova på badrumsgolvet hemma hos tjejerna vi hade detta test hos. Killen som efter ett tag lägger mig i/på badkaret och stoppar fingrarna i min hals satt igår brevid Nadja på tunnelbanan! Han heter Calle och är en sån där snäll kille som aldrig skulle ens trampa på en myra. (Skenet kan ju dock bedra som bekant, F)

/Clara aka helgalkoholisten.

Ps. Nadja har uppmanat mig att inte dricka en droppe förren hennes fest på lördag! As if, säger jag och tänker på hur jag mådde i söndags.

No comments: