Wednesday, March 21, 2007

Svart

Jag och Clara har diskuterat världsliga problem på MSN idag.
Mest har det handlat om våra garderober. Snart är det ju sommar och då kan man ju inte gå runt i sina vintertrasor längre. För någon vecka sedan rensade jag min garderob, i hopp om att hitta någonting fint som jag hade glömt/gömt och ta bort det som jag inte vill ha för att bereda plats för nya fina tygstycken.

Dåligt 1 = jag hittade ingenting roligt.
Dåligt 2 = det finns fortfarande ingen plats för nya fina kläder.
Bra = nu ligger allt i färgordning i fina högar. Svart, svart, svart, svart, svart, vitt och rosa.

Jag vet att jag har pratat om detta tidigare, men det kan inte sägas många gånger nog! INGA FLER SVARTA KLÄDER. Jag och Clara har kommit överrens om att stötta varandra för att undvika the evil black. Idag på MSN:

Clara: Igår fick jag hem en H&M-katalog och HÅLL I HATTEN vet du vad jag köpte.

Kattis: Nää

Clara: En svart klänning

Kattis: No shit! Clara det är tydligt att du inte lyssnar på vad jag säger. No more black! ;)

Lite senare…..

Kattis: Igår såg jag en svart liten kreation i Västermalmsgallerian som man kanske ska få köpa.

No comments: