Friday, March 2, 2007

Hugh, I love U :)


På onsdag ska jag och Rebecka gå på galapremiären av Hugh Grants nya film Music and Lyrics.

Jag ÄLSKAR Hugh Grant och hans filmer. Jag säger bara Love Actually, Om en pojke, Notting Hill... ja ni hajjar!

Imorse fick jag ett mail av Rebecka:


Grattis alla ni som osat i tid, och vi ser fram emot kvällen. Nu är det officiellt, dvs att Hugh Grant kommer och gästar oss på Tjejkvällen/ Galapremiären!
Bifogar en musikvideo ala Hugh Grant att njuta av: http://www.sandmet.com/musicandlyrics
Vi ses på Bar 54 kl 18.30 onsdagen de 7 mars, där det bjuds på god buffé och dryck. Bussar hämtar oss och tar oss sedan vidare till Biograf Park.

Med vänlig hälsning
Nöjesguiden & Sandrew Metronome


Om han dyker upp dör jag och det gör nog Rebecka också, om man får döma av hennes reaktion. Undra vad man ska ha på sig?


/Kattis

3 comments:

Anonymous said...

Jag kan bara säga att han är paxad. Av min mamma. Hon har varit kär i Hugh sen innan vi visste att han fanns...typ när vi var kära i Jordan i NKOTB. Bara så ni vet. / Clara

anna said...

min mamma har paxat jerka! bara så ni vet...

Anonymous said...

Just det.. håll fingrarna borta! Hugge är min!
/ mamman