Friday, March 16, 2007

Happy Friday

Jag förstår inte riktigt vad som händer, veckorna bara svischar fram. Idag är det fredag. Igen. Lycka. Inte för att jag vantrivs på jobbet, tvärtom, men för att det är underbart att få vara ledig några dagar. När jag pratar med kompisar och bekanta märker jag hur se så smått börjar planera sommarsemestern. Det är Gotland hit och Spanien dit. Då undrar man ju genast, vart ska jag och bihang bege oss. Mitt önskemål och förslag är Italien. Någon som känner sig sugen?
Ja ja, nu är det inte sommar ännu så vi kan ju återgå till helgplanerna, som än så länge inte är alltför storslagna.
Fredag – en liten AW med Clara
Lördag – inga planer än så länge
Söndag – brunch på Sjöpaviljongen i Alvik med familjen
(Faster längtar efter Anton, som har blivit stor kille och börjat på dagis)


/Kattis

No comments: