Tuesday, March 20, 2007

I blickfånget

Jag kom just på en sak. Om man googlar co-writers så hamnar denna blogg först i träfflistan, vilket jag anser vara mycket underhållande. Min kära partner in crime och jag har diskuterat om hurvida vi ska hotta upp sidan lite med ett nytt kort på oss. Det kanske är dags nu när vi har hela världens ögon på oss. Skulle i o f s inte tro att vi har så många unika besökare varje dag, men det är svårt att säga eftersom flera av er är lite dåliga på att lämna avtryck *pik pik* :)

All kärlek till er!
/Kattis

4 comments:

Anonymous said...

Ni är jättesöta på kortet!! Men jag har frågat Clara varför ni har så rosiga kinder? Tänk på att det snart är Påsk.........
mamman

Don't be afraid said...

Vi gillar rouge, he he. / Clara

Don't be afraid said...

Men Clara, vi använder väl inte smink? Här pratar vi naturlig skönhet. Okej då, lite läppglas ibland kanske ;)

/Kattis

Anonymous said...

..läppglans på kinderna ? där har vi det!! De rosiga kinderna alltså... testa på läpparna o ta ett nytt kort hehe!!
:-) mamman