Friday, March 30, 2007

Coca Cola Part II


Idag har jag varit på möte med Coca Cola. De hade en kyl där man fick ta vad man ville, tänk att få jobba där. Lovely.

Sen körde jag presentationen. Allt gick bra och min ena kollega sa efteråt att jag hade hållt mötet bra. En sak bara, jag måste hela tiden skämta till det på min egen bekostnad typ som att sejfa om jag skulle vara dålig. Det är inte så bra. Som tur är är killarna där schyssta. Eller, en är schysst och den andre är stressad och känner mest att alla tar upp hans tid.

Sen gick vi och då fick man ta en lärre i foajén, jag tog en Zero burk. Sen åkte vi till COOP Haninge där det är smygstart på Zerokampanjen. Jag köpte 5 stycken 2-litersflaskor Light för 59 spänn. Det var ett KAP må jag säga!

Och solen skiner, det är fredag, jag ska ha hemmamyskväll. Life is good!

/Clara aka Klora

1 comment:

Lisa said...

vilket bargain du!

fråga; varför ska de göra en coke zero är de redan har en light? kaka på kaka.

Love from L