Thursday, March 22, 2007

Catsuit

Det enda jag ville ha av Madonnatramset var catsuiten. Hoppas det kommer vara brudar som lämnar tillbaka. I onlinebutiken tog den slut först av allt. Pratar med min kompis Ludvig om detta:

Clara: Jag ville bara ha en grej och den tog slut först.
Ludvig: Catsuiten eller?
Clara: Japp
Ludvig: how could I know
Ludvig: hehe
Clara: vadåra?
Clara: för att den är utmanande?
Ludvig: yeah
Ludvig: its so you
Ludvig: och inte bara det, för att det är du också
Ludvig: det är din style
Clara: vadå min style?
Clara: är inte klänning min grej?
Ludvig: jo men den passar din personlighet och din porriga blick.
Ludvig: you like it nasty och det är fakta.

Genom sig själv känner man andra, eller hur var det nu?

/Clara

2 comments:

Anonymous said...

Har du kollat in Blocket efter din catsuit? Där kommer det nog drälla in ett gäng under helgen...alla idioter jag sprang på/över på HM igår höll i en sån och de såg då fan inte ut att ha någon kropp för att klämma sig in i en sån. Å om det gör det, trots de prövat den i strålkastarljus i provhytterna...ja då har de fan en felaktig självbild!

Så gå in o surfa på blocket ska du nog se att det finns en där innan söndag...

KRAM
/Soffan

Anonymous said...

Och vad är det som äger att jag skulle kunna klämma mig i en? /Clara