Wednesday, March 7, 2007

Onsdag

Hello blog readers!
Jag har INGET kul att meddela. That´s why I haven´t blessed you with my wit lately.
Måndag: SKåne, kände sig lite viktig, fick god lunch, asont i bihålorna efter flyget och sen pratade jag med C. DEt var jättebra.
Tisdag: Möte på stan med söt kille som jag hoppas kunna göra fin business med. Fick några av hans produkter (ex möbeltvätt). Jobbade som en gnu när jag kom tillbaka till kontoret efter det att chefen sagt "Bra, då gör du presentationen och kör den på mötet imorn" och gick därifrån med en novis Clara som gjorde sitt bästa sittandes på sin stol. Kväll med Nadja; såg skor jag nog ska köpa + var på Noemis visning. Det var finfint men mina 80C gör sig inte i hennes 70A-bhar. Hem till TV-spel och soffan
Idag onsdag: Gjorde en ASBRA presentation på mötet + fick smaka en ny produkt från Det Stora Mulinationella Företaget Som Gör Läsk (som vi hade möte med) håll i er, den kommer snart i butik! Nu har jag och Emilie Britney-tribute och sjunger med. Innan dess lyssnade vi på Bed of Roses med Bon Jovi. Han sjunger "I want to lay you down in a bed of roses".... Jättemysigt, Jon, men fan vad stickigt!

/Clara

1 comment:

Anonymous said...

ååh jag laddade ner Brittans "Iwas born to make you happy" igår och den går varm här på kontoret tillsammans med Darins skiva. /eder fjortis Mufasa :)