Tuesday, March 6, 2007

Mållös...

En av mina kunder producerar någonting så sexigt som pappersmassa. För alla som inte känner till det så luktar pappersmassa inte hallon. Det kan jämföras med doften av surströmming eller bajs. Så illa är det. Pappersmassadiskussionen avtog, men leddes istället in på prat om kiss och bajs. Inte favoritämnet kanske, men av någon anledning verkade det som att alla var mycket fascinerade, för åsikterna haglade tätt. Vi diskuterade bajslektyr, bromsränder i toaletten och hur japaner gör för att dämpa ljudet av skval och plupp.
Min 60-åriga chef toppar diskussionen med att säga:

Peter: Vet ni hur en kille kissar utan att det skvalar i toaletten?

Alla skakar på huvudet.

Peter: Han sticker ner foten i toaletten och kissar längs benet.

Jag är stum. Mållös. Toaletten är nära mitt skrivbord. Nu får jag en massa jobbiga bilder i huvudet så fort någon går in där.

/Kattis

1 comment:

Anonymous said...

Toa nära rummet, å du är inte ensam unga dam. Jag har toan tvärs över korridoren och får varje dag lyssna till kollegornas stril, plumpande och dumpande...även en å annan smyg-fis ljuder högt till mitt skrivbord. Jag vet precis allt om allas toavanor, men ska nu bli än mer uppmärksam på blöta byxben...
/Soff