Monday, March 19, 2007

Helg och födelsedag


Ja, nu vet ni ju redan vad jag gjorde i fredags. Jag hängde med världens bästa co-writer på världens bästa hak. Kan det bli bättre?! Nooooo! En fantastisk kväll, som slutade med att jag däckade i sängen. Naken! Men ensam!

I lördags mötte jag som sagt upp Clara och Nadja på stan. Huvudet satt minst sagt lite löst – betongkeps alla grande! McD var tydligen det som behövdes för att Kattis skulle återvända till verkligheten. Det var inte bara Clara som fick visa sina cooking skills i helgen. Det var även upp till bevis för Kattis. Köttrullader med Chevre, ungsrostade rotfrukter och en ruccolasallad stod på menyn. Blev hyfsat ok!

Söndagen gick i moffandets tecken. Klockan 12.30 mötte jag upp la famiglia på Sjöpaviljongen i Alvik för en söndagsbrunch. Tydligen hade fröken Ahlsén inget stopp just denna dag, det slank ner en och annan prinskorv om man säger så! Resten av dagen var koma.

Idag är det måndag och jag vaknade pigg och utvilad efter nio timmars sömn. Vill passa på att gratulera två 33-åringar dagen till ära. Min kära bror Magnus och min gamla kärlek Fredrik! Grattis! :)

No comments: