Friday, February 23, 2007

My week of hell

Det är fredag, vilket vilken annan normal vecka som helst är lyckans dag. Men än så länge vet jag inte om just denna fredag kommer att bli bra eller dålig. Oddsen säger dock dagen blir, likt föregående dagar den här veckan, überjävlig. Den värsta produktionen i mitt liv börjar äntligen lida emot sitt slut, efter två månaders slit. Och efter nästa vecka hoppas jag att jag aldrig mer ens hör talas om detta globala företag med säte på Stureplan i Sthlm.
Stor chans – not.
Jag har, både vaken och sovande tid, drömt om blöjor, näsdukar, inkontinensskydd – väldigt sexigt. Undra om man kan få lite spons? Jag behöver snart en tantblöja, för jag har f-n blivit gammal på kuppen och fått problem att hålla tätt.

För att spä på denna misär ytterligare, kan jag lägga till ett bråk med en kompis, snöstorm och -15 grader. Som ni kanske förstår önskar jag inget hellre än att jag får en ledig helg med solsken och paraplydrinkar. Jag får helt enkelt ignorera inkommande mail och telefonsamtal idag och när klockan slår fem så tar jag till flaskan. Då brukar allt bli bra!

/Kattis

No comments: