Friday, February 2, 2007

Många bullar i ugnen...

Jag vet inte om det är åldersnoja eller något annat, men helt plötsligt har jag blivit väldigt medveten om alla barn och stora gravidmagar som omgärdar mig. Herregud jag är 27 år, men flera av mina vänner är redan inne på sin andra knodd. Jag känner mig inte särskilt avundsjuk, men missförstå mig rätt jag ÄLSKAR barn. Tror dock inte att jag är riktigt redo ännu, det verkar nämligen vara ganska jobbigt. Jag har många nätter kvar på Hotellet, Riche och Solidaritet innan det är dags. Vem vet, jag kanske t o m beger mig till Kina och hämtar hem en liten söting när jag känner mig redo. Det bästa med att ha kompisar och familj som har barn är att man får sin dos ändå! Och när det blir jobbigt är det bara att lämna ifrån sig dem. Perfekt! Jag menar, inte hade jag kunnat åka på en shoppingresa till London idag om jag hade haft en liten att ta hand om! Jag har nog med besvär att ta hand om mig själv. Det är bäst att passa på att vara självisk innan det är för sent!

No comments: