Thursday, February 22, 2007

Depp

Idag är det trist.
- Dålig kläddag (men håret är helt okej)
- Ös-snö
- Inga människor kommenterar vår blogg
- Det är sjukt synd om Britney.
- I Skåne får folk stanna hemma pga snöoväder, hoppas det kommer till Stockholm.
- Lönen betalas ut på måndag aka Clara ska stanna hemma hela helgen istället för att shoppa som jag helst ville.
- Chefen verkar sur.
- Mina statistikberäkningar måste kompletteras (för nån glömde berätta för mig att 2006 skulle omfattas och jag har bara gjort 2007).
- Vi såg Dreamgirls igår. Beyoncé är Gud och jag ser ut som ett måndagsexemplar (det spelar ingen roll att jag är witty).
- Efter mulandet igår är jeansen astajta (kan även bero på att de är nytvättade)

And the beat goes on...

- När ska prinsen komma på en vit häst.
- När "händer det" mig. Triss utlovar ju att det plötsligt händer.
- När ska man kunna bestämma själv över sina hårväxarhastighetsgener?
- När ska nån komma och ge mig en bil så jag slipper åka Pöbel-Expressen till jobbet.

Ja ni hajjar...

No comments: