Wednesday, February 21, 2007

H&M

Får ett sms av mamma igår:
Wow! Jag är en goldshopper på HM! Har 550 kr i bonus.

Man får ju en viss procent i bonus när man handlar på HM och jag brukar få typ 50 kronor var tredje månad men mamma har tydligen haft på dig sina big spender pants.

HM är förträffligheten själv, om de bara kunde vara lite mer kvalitetssäkrande.
Förra veckan: Provar ett par byxor i storlek 40. De är sjukt stora och jag hade kunnat få plats med J.Los ass uppepå mitt eget för att fylla ut där bak. Provar istället ett par 38:or. De kan jag inte ens dra upp över knäna. Ger upp.
HM postorder: Får för mig att jag ska köpa ett par mysbyxor till dansen i katalogen. Beställer L och tänker att nu ska jag bli en thug på dansen (my darling Omid har sagt att vi ska klä oss hip-hopigt för att känna flowet lite bättre). Brallorna kommer hem till mig och jag sliter upp paketet. Ut ramlar nån slags jersey overload. Byxorna är lagom till Gilbert Grapes mamma. Jag provar för skojs skull och får plats med hela mig i ett ben. Skickar tillbaka och skriver att jag vill byta dem till XS. Men med min erfarenhet kommer väl dessa snarare bli en benvärmare. Och det är ju inte Flashdance jag dansar utan street.

HM har även stulit min Sara och förflyttat henne till Hong Kong.
HM har även Paolo Maldini som modell på herrsidan just nu. Tack.

/Clara

1 comment:

Anonymous said...

Tack för att du fick mig att dra på smilbanden denna miserabla morgon! I needed it!

PUSS
/Kattis