Monday, February 19, 2007

En lite kortare version av värsta bästa helgen



Jag kan bara hålla med föregående talare - helgen var långt över förväntan. Det som bara skulle bli en liten after work på fredagen slutade med jättepartaj på lördagen. På fredagen träffade jag för övrigt min gamla kärlek Fredrik, vilket var lovely. Han får min alltid att känna mig fin.

På Hotellet (som för övrigt är jordens bästa ställe)pratade jag med en kille som jag kände ingen från gymmet - Samuel. Han bjöd då in mig och vänner till en fest på lördagen. Till en början var jag lite skeptisk , men när Clara och Nadja var PÅ så kändes det genast kul! Vi steppade alltså iväg till Kungsholmsgatan och stegade in i jordens snyggaste vindsvåning där vi möttes av ett gäng vackra män! Halleluja praise the lord, tänkte vi. Det här kommer att bli bra! Och det blev bra! Jag har inte haft så kul på länge.
Vid ett-tiden drog vi till Solidariet där festligheterna fortsatte. När jag fick ett sms av Svante vid fyratiden kände jag att det var dags att dra. Mysigt att få lite manligt sällskap, tänkte jag och tog en taxi till Gärdet.

Gårdagen spenderades i soffan hela dagen. Jag kände mig som 80 år - ont i lederna och trött i huvudet, men det var det ju värt. Jag hade ju fått festa och mysa!

Hoppas att nästa helg blir lika bra - men denna blir svår att toppa!
/Kattis

No comments: