Thursday, February 1, 2007

Clara kom snart tillbaka...

Jag känner mig lite ledsen och nerstämd idag, ingen Clara som underhåller mig på MSN-chatten. Min fellow co-writer in crime är nämligen in between jobs i två dagar och får därför ligga hemma i sin soffa och skava, medan andra (läs: Kattis) sliter som ett djur för sin föda. Dessutom känns det som att jag snart måste springa till toaletten och vomera. Det bubblar i magen och illamåendet är ett faktum! Nä, jag är inte på smällen och jag är inte packad. Tillstånd som annars är välbekanta (åtminstone det senare) för fröken Katarina. Maginfluensa är inte att tänka på, det ignoreras helt enkelt! Imorgon bär det nämligen av till La Londra! Det ska bli sjukt kul att åter få stifta bekantskap med Big Ben och Queen Elisabeth II, det var ju 15 år sedan sist.

Alla huskurer mot illamående är därför välkomna!

No comments: