Thursday, May 24, 2007

Viva Italia



Alltså det är bara så att Italien är bäst på fotboll. Igår var det stor final mellan Milan och Liverpool och Milan med Inzaghi i spetsen vann med 2-1. Jag var med Anna och Nadja på Sthlm Sport Café på Sveavägen och kollade. Trots att jag haft feber hela dagen och snorade går det inte att missa en final!

Mina killar Maldini och Nesta spelade grymt och Pirlo och Gattuso ÄR laget. Trots detta kan jag lätt tänka mig Gerrard och Reina i Liverpool.

Clara (pedagogiskt till Anna): Nu hejar vi på det vita laget.

Anna (efter ca 10 minuters spel): Ja just det, det här är ju Champions League, då kommer ju alla från olika städer.

/ Clara aka Snoris

1 comment:

anna said...

det var trevligt, men nästa gång måste jag hitt "MITT" lag dvs det jag verkligen hejjar på....