Thursday, May 10, 2007

Etiopiern vs. Slackern

The Co försöker trimma sommarkroppen med lite motion. Ni har ju redan läst om Claras fysträning runt Kungsholmen. Kattis trippar gärna runt i Hagaparken eller på bandet på S.A.T.S. Najda däremot.... Somliga är ju snygga och trimmade utan träning...

Nadja säger:
tjoho mer spontana grejer. Hurrrni jag skulle även vilja återiföra kvällspromenader och fika på kvällar, är ni down?

Clara säger:
fika på kväll är bra

Kattis säger:
nu är det ju sommar och då ska man göra såna saker

Clara säger:
jag hejar även på KR = kungsholmen runt

Kattis säger:
men hur ska vi kunna hålla Etiopierns tempo?

Clara säger:
hallå det kan du ju

Nadja säger:
ja jag går långsamt med en cigg i mungipan och en take away kaffe

Clara säger:
jag springer 9km på 50 min det är ju typ 10 km i timmen det är ju vanligt

Kattis säger:
HAHAHAHAHAHAHA

Kattis säger:
Nadja

Nadja säger:
ja

Kattis säger:
jag ser det framför mig - din slacker

Nadja säger:
ha ha ha fast jag glömde min påse med smågodis som jag släpar på oxkså, erra jäkla hurtbullar, ni får väl varva mig och snacka med mig när ni springer förbi

Clara säger:
men nadja du kan väl börja springa

Clara säger:
det är bra för hjärtat

Nadja säger:
men inte bra för mig ha ha

Clara säger:
jo det är det

Clara säger:
du skulle väl behöva få lite bättre kondition

Nadja säger:
lägg ägg ha ha

Nadja säger:
jag säger bara kondition kondishmon ha ha

Clara säger:
sluta dissa etiopiern

Nadja säger:
ingen diss men sluta tracka slackern

1 comment:

Anonymous said...

ha ha vi är ju för sköna, har precis varit innne i kakskåpet och ätit några sådana där gooooda havrekakor-ni vet ju vilka jag menar, MUMS snyggingar!