Tuesday, May 29, 2007

Lördag 26 maj. Utgång.

I helgen var Tove hemma från London. Detta firades natten lång! Jag, Nadja, Tove, Marie, Sofie och Sanna var på East och åt middag. Chicken Lemon Lime, sushi, pannkakor och 5 flaskor vin senare satt vi på uteserveringen i den varma sommarnatten.

Här är min och Nadjas fördrinkar.


Sofie och Tove.
Tove aka Ove
Lara och Ove
Sanna och Marie

Nadja och Lara - nu börjar det arta sig med promillenivån.

Sepiaeffekt är kul på toa

Tove så söt så man vill äta upp henne

Sanna och Sofie.

När vi hade fått nog på East gick vi till Berns där jag träffade Erik som slafspussades, gamla pr-personer frånmitt förra liv och en kille jag var kompis med på Skunk för 5 år sen. Vi cyklade i Berzelii Park mitt i natten. Jag väntade på Tove och Nadja utanför och 4.10 ramlade dom ut. Sambosarna Nadja och Clara somnade kl 5. Men det gjorde inget för vi hade haft så jävla roligt.

Taxi hem... via McDonalds

No comments: